Monday, August 3, 2009

ISA

Assalamualaikum

Baru2 ni ade perhimpunan haram yg menyokong dn memansuhkn ISA. Ak pelik, tang mana dlm Islam ajar tunjuk perasaan? Yg lg pelik, org bodo yg sokong pun join. Pekedai kt situ rugi nk dekat RM200j..Nk berdemo, kaco rezeki org. MMG BANGSAT.

Bagi ak, kebanyakan diorang seronok2 je melaungkan Allahuakbar. Memalukan, melaungkan takbir tp kena siram air, lari! Knape xlawan? Ramai jugak student yg join, yg kena tangkap tu...jgn harap dpt skrol. Kalo diorang ni berani, knape xg Palestin?

Kalo mansuhkan ISA hari ni, esok gerenti ade perebutan kuasa.....

Mutiara kata:
Berundur selangkah dari perang
Beraninya langkah ke neraka

More to come...

2 comments:

  1. hal nie aku setuju
    aku paling xske dgn org yg sebok laungkan reformasi tp hanya berani nk wat perhimpunan haram, nk mogok sane, sini

    walaupun aku bukan sorang umat Islam yang baek tp aku malu sgt2 bla tgok dlm tv, rata2 org yg laungkan reformasi and mogok sne, sini tue, org yg berkopiah putih,bersongkok and bertudung labuh

    housemate aku skrg nie sorang kristian yg baru jek convert masuk Islam
    aku yg jadi malu sgt2 bila bincangkn isu nie dgn dier
    dier sndr cakap, cmne x imej Islam tercalar klu yg pakat mogok sne sni tue, org MELAYU yang ISLAM lak tue

    ReplyDelete
  2. Salam

    Kakak ak keje dkt kaw tu,kat Quality Hotel sbg passtier.

    Time FRU lancar pemedih mata..diaorang lari masuk hotel. Sbb pintu tu terbukak, customer yg tgh mkn lari sbb xtahan gas

    ReplyDelete

Lagu